Nacionalni kurikulum je nacionalni dokument, odprt in fleksibilen v različnih programih. Ena od izvedbenih različic je metodologija ''Korak za korakom'', ki temelji na prepričanju, da se otrok najbolje razvija, če je notranje vpleten v svoje lastno učenje.
Tim strokovnih delavcev zagotavlja skrbno načrtovano in spodbudno učno okolje, ki omogoča:
• raziskovanje, učenje, sodelovanje, aktivno delovanje, ustvarjanje in dajanje pobud ter reflektiranje lastnega dela,
• možnost izbire in participacijo,
• aktivno vključevanje staršev v dejavnosti vrtca,
• uresničevanje individualizacije,
• izgradnjo skupnosti in timske pristope.
Kakovostna pedagoška praksa poudarja vlogo opazovanja, spremljanja in načrtovanja pri spodbujanju učenja, ki omogoča uspeh vsakemu otroku. Strokovni delavci združujejo v povezano celoto razvojno primerna pričakovanja do otrok, nacionalna priporočila, svobodo za ustvarjalnost in raziskovanje kot tudi individualne in skupinske interese ter potrebe otrok, na ta način podpirajo razvoj in učenje vsakega posameznika.
Metodologija ''Korak za korakom'' poudarja partnerstvo z družinami oz. skupnostjo ter individualizacijo izkušenj za vsakega otroka ter spoštuje raznolikost kulturnih tradicij.
Strokovni delavci oz. njihovo delo so glavni nosilci kakovosti vzgojno izobraževalnega procesa, zato v okviru rednih srečanj profesionalnih učečih se skupnosti krepimo lasten profesionalni in osebni razvoj, reflektiramo svojo pedagoško prakso, sodelujemo z drugimi ter se zavedamo pomena vseživljenjskega učenja.
Delo po metodologiji ''Korak za korakom'' poteka v enotah BERTOKI Cicikorak in ŠALARA Polžek.