Predstavitev Vrtca Koper

1. PREDSTAVITEV VRTCA KOPER

Vrtec Koper je Javni vzgojno-izobraževalni zavod – Ente publico di istruzione ed educazione VRTEC KOPER, ki je ustanovljen z odlokom MO Koper: Uradne objave št. 24/98, 24/00 in Uradni list RS 40/07 ter 39/10 (www.koper.si). Osnova za naše delo je Kurikulum za vrtce, javno veljavni program, ki ga je sprejel Strokovni svet RS za splošno izobraževanje na seji 18.3.1999 in Dodatek h kurikulumu na narodno mešanih območjih, ki vsebujeta cilje, načela in področja dejavnosti, po katerih se odvija predšolska vzgoja v Sloveniji. Vzgojno delo izvajamo po Letnem delovnem načrtu, skladno z usmeritvami Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.


Svet zavoda je organ upravljanja Vrtca Koper. Sestavlja ga pet predstavnikov delavcev,  po  trije predstavniki ustanovitelja in staršev.


Vrtec Koper deluje v sedmih lokacijsko ločenih enotah in oddelkih. V šolskem letu 2024/25 v Vrtcu Koper združujemo 38 oddelkov predšolske vzgoje. V entoti Ribica deluje tudi Oddelek prilagojenega programa Mavrična Ribica.

Za nemoten potek dela skrbi 147,50 strokovnih, administrativnih in tehničnih delavcev. Naš vrtec predstavljamo tudi v publikaciji.
 

Rdeča nit Vrtca Koper v šol. l. 2024/25

»V ČAROBNI SVET ZGODB, KJER DOMIŠLJIJA IŠČE POT.«

 

 

 

 

Cilji dejavnosti predšolske vzgoje VRTCA KOPER za š.l. 2024/25

  • Spodbujanje jezikovne zmožnosti (artikulacija, besednjak, besedila, komunikacija …)
  • Doživljanje, spoznavanje in uživanje v umetnosti.
  • Otrok razvija jezik na vseh jezikovnih ravninah (od glasoslovne in oblikoslovne do skladenjske in pomenoslovne).
  • Otrok razvija predbralne in predpisalne sposobnosti in spretnosti.
  • Otrok ob knjigi doživlja ugodje, veselje, zabavo, povezuje estetsko in fizično ugodje ter pridobiva pozitivni odnos do literature.
  • Spodbujanje radovednosti in veselja do umetniških dejavnosti, umetnosti in različnosti.
  • Uporaba in razvijanje spretnosti; spoznavanje, raziskovanje, eksperimentiranje z umetniškimi sredstvi (telesom, glasom, materiali, predmeti, instrumenti, tehnikami in tehnologijami) in njihovimi izraznimi lastnostmi.

 

Prednostna področja: jezik, umetnost

 

Poudarki na vsebinah: spodbujanje veselja do branja, izposoje knjig, obiska knjižnice, razvijanje govornih zmožnosti, razvijanje socialnih interakcij z vrstniki in čustvenih spretnosti, empatije. Otrok razvija sposobnost izražanja istih doživetij v različnih umetniških jezikih (plesnem, dramskem, likovnem, glasbenem, filmskem …).