GIBANJE Z BALONOM IN ČASOPISNIM PAPIRJEM

RAZGIBAMO SE IN ZABAVAMO Z BALONI IN ČASOPISNIM PAPIRJEM (v paru)


OGREVANJE:


Ogrevanje je pomemben del vsake gibalne aktivnosti. To lahko izvedemo na veliko različnih načinov – ob glasbi, z gibalno igro, s tekom, …
Po končanem ogrevanju izvedemo raztezne vaje za celo telo.


»ČASOPISNI POLIGON«


1. Pripravimo list časopisnega papirja in napihnemo balon (uporabimo lahko tudi lažjo žogico, potrebno je paziti le, da ne bo pretežka za časopisni papir).
Po prostoru lahko nastavimo različne ovire, čez ali mimo katerih nosimo balon na časopisnem papirju.
2. Balon v paru damo stisnemo s trebuhom. Ne da bi balon padel, poskusimo stopati/skočiti čez pručko ali kateri drugi višji predmet.
3. Balon stisnemo s hrbtoma. Iz časopisa naredimo žogice mimo katerih hodimo .
4. Poskrbimo tudi za krepitev mišic. Med gležnji primemo balon in ga v zraku predamo drugemu, balon damo med kolena in dvignemo trup od tal, uležemo se na trebuh in skušamo z rokami položiti balon na hrbet,…


UMIRITEV:


Ob umirjeni glasbi izvedemo vaje raztegovanja ali pa samo ležimo in umirjeno dihamo.