MOJA SESTAVLJANKA

Potrebujemo:

List papirja, trši papir/ karton, lepilo, barvice/ flomastre, revijo, škarje

 

Navodilo:

Otrok naj na list papirja nariše

poljubno risbo. Odrasli jo zalepite na trši papir ali

karton, ter jo izrežite na več delov. Otrok naj

poizkuša dele risbe sestaviti nazaj v celoto.

 

                       Predlogi:

  1. V kolikor je otrok mlajši, ter iz risbe še ni možno razbrati kaj je narisano, lahko skupaj z njim v reviji poiščete sliko, ter naredite kot  je opisano v navodilu.
  2. V kolikor imate pred seboj mlajšega otroka, z deli sestavljanke ne pretiravajte, začnite z dvema ali tremi večjimi kosi.
  3. Predšolski otrok lahko sestavljanko naredi popolnoma sam, ter dele tudi sam izreže.

 

SESTAVLJANKA IN OTROKOV RAZVOJ:

  • ­ S tem, ko bo otrok razmišljal o rešitvi problema, bo razvijal kognitivne sposobnosti
  • ­ Čustvene sposobnosti gradi in pridobiva s svojo potrpežljivostjo ob sestavljanju.
  • ­ Otrok med igro razvija družbene sposobnosti, saj v kolikor pri sestavljanju sodeluje več oseb, se otrok s tem uči timskega dela in komunikacije.

 

                    Zapisala: Maja Kranjec